Z inicjatywy prezydenta miasta Michała Litwiniuka, w dniach poprzedzających Narodowe Święto Niepodległości, mieszkańcom Białej Podlaskiej ponownie rozdawane będą flagi narodowe.
            Radzili jak nie dać się oszukać. Okazją do spotkania był Światowy Dzień Konsumenta                             
        
    
                    2016-03-16                
                    
                Co to jest SMS o podwyższonej opłacie, jak bezpiecznie korzystać z usług telefonicznych i jak nie dać się oszukać przy zawieraniu umowy – na te i inne pytania odpowiadali pracownicy Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie. Spotkanie zostało zorganizowane przy współpracy Jolanty Marczuk i Ewy Tymoszuk - Miejskiego i Powiatowego Rzecznika Konsumentów.
Prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji – to cztery prawa konsumentów sformułowane w 1962 roku przez Johna F. Kennedy’ego. W rocznicę jego przemówienia, każdego roku obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta.
Z tej okazji przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie – Łukasz Ścibor oraz Monika Pietruk-Żurkowska, wygłosili prelekcję pod hasłem: „Sprawdzaj co podpisujesz”. Wyjaśnili m.in. zasady postępowania przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, jak również udzielili porad i odpowiedzieli na pytania związane z tą problematyką.
Uczestnicy spotkania dowiedzieli się ponadto jak świadomie i odpowiedzialnie zaciągać zobowiązania kredytowe. Monika Marchalewska, specjalista doradztwa finansowego, udzieliła pożytecznych wskazówek, które w szczególności mogły zainteresować osoby z wysokimi długami.
Pomocy można szukać także na co dzień. Miejski Rzecznik Konsumentów w Białej Podlaskiej przyjmuje interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00. tel. 83 341 61 00, 83 341 68 48, e-mail: mrk@bialapodlaska.pl.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 312, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 83 351 13 67, e-mail: prk@powiatbialski.pl.
            
            
                            
            
                            Prawo do informacji, wyboru, bezpieczeństwa i reprezentacji – to cztery prawa konsumentów sformułowane w 1962 roku przez Johna F. Kennedy’ego. W rocznicę jego przemówienia, każdego roku obchodzony jest Światowy Dzień Konsumenta.
Z tej okazji przedstawiciele Urzędu Komunikacji Elektronicznej w Lublinie – Łukasz Ścibor oraz Monika Pietruk-Żurkowska, wygłosili prelekcję pod hasłem: „Sprawdzaj co podpisujesz”. Wyjaśnili m.in. zasady postępowania przy zawieraniu umów o świadczenie usług telekomunikacyjnych, jak również udzielili porad i odpowiedzieli na pytania związane z tą problematyką.
Uczestnicy spotkania dowiedzieli się ponadto jak świadomie i odpowiedzialnie zaciągać zobowiązania kredytowe. Monika Marchalewska, specjalista doradztwa finansowego, udzieliła pożytecznych wskazówek, które w szczególności mogły zainteresować osoby z wysokimi długami.
Pomocy można szukać także na co dzień. Miejski Rzecznik Konsumentów w Białej Podlaskiej przyjmuje interesantów w siedzibie Urzędu Miasta Biała Podlaska przy ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 3, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 21, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 15.00. tel. 83 341 61 00, 83 341 68 48, e-mail: mrk@bialapodlaska.pl.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów przyjmuje interesantów w siedzibie Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 41, 21-500 Biała Podlaska, pokój nr 312, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, tel. 83 351 13 67, e-mail: prk@powiatbialski.pl.
                        Pozostałe artykuły                    
                    
                Prezydent miasta Michał Litwiniuk oraz dowódca 18. Batalionu Rozpoznawczego, ppłk dypl. SZ RP Paweł Szymański, zapraszają mieszkańców do wspólnego świętowania 107. rocznicy...





