Podczas święta patronki II Liceum Ogólnokształcącego im. Emilii Plater w Białej Podlaskiej uczniowie wspominali bohaterkę uznawaną za symbol patriotyzmu i walki o niepodległość, opisywaną...
To było niesamowite przeżycie dla wszystkich bialczan, którzy w piątkowy wieczór pojawili się w parku Radziwiłłowskim. Zobaczyliśmy musical z muzyką na żywo w wykonaniu uczniów Zespołu Szkół Muzycznych I i II stopnia w Białej Podlaskiej. Dyrektorem artystycznym przedsięwzięcia był Waldemar Robak.
- Oglądanie efektów ciężkiej pracy młodzieży to sama przyjemność. Tym bardziej cieszy fakt, że podjęliśmy dobrą decyzję o realizacji tak wyjątkowego przedsięwzięcia - podkreślał prezydent Dariusz Stefaniuk, dziękując wszystkim osobom zaangażowanym w realizację projektu.
Najpiękniejsze momenty słynnego musicalu wybrzmiały w klimatycznej, parkowej aurze. Przed sceną słuchaliśmy orkiestry pod batutą dyrektora szkoły, a na scenie chór i aktorzy, którzy wcielili się w główne role. Młodych artystów wspierał zawodowiec - Łukasz Wroński, odpowiadający za przygotowanie wokalne.
Gołym okiem dało się także zauważyć wspaniałą choreografię autorstwa Magdaleny Osmulskiej oraz stroje, przygotowane przez Małgorzatę Maciejewską. Chór przygotowywała również Alicja Torba, natomiast reżyserią całości zajęła się Ewa Iżykowska-Lipińska.
W najbliższy weekend miasto zamieni się w pełną kolorów i świątecznej atmosfery krainę Mikołaja. Na mieszkańców czeka bogaty program atrakcji – od występów artystycznych i...
W dniu 2 grudnia 2025 roku o godz. 10:00 w Szkole Zakładu Doskonalenia Zawodowego w Białej Podlaskiej odbyła się Finałowa rywalizacja Miasta Biała Podlaska w Drużynowych Szachach – Licealiada....
Spotkanie opłatkowe zorganizowane przez Stowarzyszenie Koło Bialczan stało się okazją do wspólnego świętowania, integracji środowiska bialczan oraz wyrażenia podziękowań osobom...
MKS Podlasie Biała Podlaska zakończyło rundę jesienną z dorobkiem 30 punktów i zajęło 7. miejsce w tabeli po remisie 1:1 w ostatnim meczu roku przeciwko Koronie II Kielce. Drużyna...





