Aktualności

Jak radzić sobie z codziennymi zakupami? O aspektach prawnych opowiada rzecznik konsumentów
2017-12-06

Uczniowie klas pierwszych Zakładu Doskonalenia Zawodowego im. K. K. Baczyńskiego uczestniczyli w spotkaniu z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta Jolantą Marczuk. Celem spotkania było poszerzenie wiedzy o prawnych uwarunkowaniach naszych codziennych zakupów.

Pani rzecznik wyjaśniła procedurę składania reklamacji, jak również różnice pomiędzy gwarancją a rękojmią. Omówiła problemy wynikające z zawierania umów na odległość z czego uczniowie często korzystają. Pani Jolanta Marczuk na zakończenie zwróciła się do uczniów z apelem wyczulenia osób starszych, jak rodzice czy dziadkowie, aby z rozwagą podchodzili do różnych ofert telefonicznych czy pokazów na których oferuje się różnego rodzaju towary.

Zwróciła również uwagę na fakt, że trzeba zawsze przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży dokładnie zapoznać się z jej treścią. Młodzież była bardzo aktywna i zadawała mnóstwo pytań, o szczegóły które ich zaciekawiły.

Pozostałe artykuły

W ramach Jesieni Teatralnej uczniowie szkół podstawowych obejrzeli etiudę Baw się z nami w wykonaniu Zespołu Teatralnego Fantazja działającego przy Bialskim Centrum Kultury. Na scenie ożyły...

Spektakl "Panie Kochanku" w wykonaniu Teatru Słowa działającego przy Bialskim Centrum Kultury zostanie zaprezentowany 23 listopada o godzinie 17 w sali teatralnej Bialskiej Galerii Fotografii. Akcja...

Spektakl Czekoladki w wykonaniu uczniów Bursy Szkolnej w Białej Podlaskiej spotkał się z entuzjastycznym przyjęciem publiczności. Zaprezentowano doskonałą grę aktorską oraz bardzo dobrą...

Program Legia Akademicka to inicjatywa Ministerstwa Obrony Narodowej, skierowana do studentów.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.