Aktualności

Jak radzić sobie z codziennymi zakupami? O aspektach prawnych opowiada rzecznik konsumentów
2017-12-06

Uczniowie klas pierwszych Zakładu Doskonalenia Zawodowego im. K. K. Baczyńskiego uczestniczyli w spotkaniu z Miejskim Rzecznikiem Konsumenta Jolantą Marczuk. Celem spotkania było poszerzenie wiedzy o prawnych uwarunkowaniach naszych codziennych zakupów.

Pani rzecznik wyjaśniła procedurę składania reklamacji, jak również różnice pomiędzy gwarancją a rękojmią. Omówiła problemy wynikające z zawierania umów na odległość z czego uczniowie często korzystają. Pani Jolanta Marczuk na zakończenie zwróciła się do uczniów z apelem wyczulenia osób starszych, jak rodzice czy dziadkowie, aby z rozwagą podchodzili do różnych ofert telefonicznych czy pokazów na których oferuje się różnego rodzaju towary.

Zwróciła również uwagę na fakt, że trzeba zawsze przed podpisaniem umowy kupna-sprzedaży dokładnie zapoznać się z jej treścią. Młodzież była bardzo aktywna i zadawała mnóstwo pytań, o szczegóły które ich zaciekawiły.

Pozostałe artykuły

Realizujemy projekt o wartości ponad 4,9 mln zł, który zmienia oblicze szkolnictwa zawodowego w naszym mieście!

Prezydent Miasta Biała Podlaska Michał Litwiniuk oraz Miejska Biblioteka Publiczna w Białej Podlaskiej ogłaszają 41. Ogólnopolski Konkurs Literacki im. J.I. Kraszewskiego

We wtorek, 1 lipca, w amfiteatrze miejskim otwarty został cykl spotkań Kina Letniego. Prezydent Miasta Biała Podlaska oraz Bialskie Centrum Kultury serdecznie zapraszają wszystkich miłośników kina na plenerowe seanse, które odbywać się będą w każdy poniedziałek i wtorek lipca

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych :)

W najbliższych dniach nastąpi wdrożenie usługi ePłatności w aplikacji mObywatel oraz na portalu mobywatel.gov.pl dla Urzędu Miasta Biała Podlaska.

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszego serwisu. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.